Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyków
Rok: 2004
Witam w świecie Faberlic!
Dzisiejsze półki sklepowe wprost uginają się pod nadmiarem kremów, szamponów i szminek. Oferta jest tak bogata, że paradoksalnie, wybór właściwych kosmetyków sprawia coraz więcej trudności. Dlatego coraz bardziej potrzebujemy i doceniamy indywidualne porady, bezpośredni kontakt z osobą, która pozna nasze potrzeby i doradzi jakie stosować kosmetyki. Takiej osoby nie zastąpi nawet najlepszy sprzedawca w sklepie. Zmieniły się bowiem nasze oczekiwania, jako klientek. Nie wystarczy o prostu produkować dobrej jakości kosmetyki i planować atrakcyjne kampanie informacyjno-reklamowe, by nas zachęcić do kupowania. Współczesne
Witam w świecie Faberlic!&lt;/&gt; <br>Dzisiejsze półki sklepowe wprost uginają się pod nadmiarem kremów, szamponów i szminek. Oferta jest tak bogata, że paradoksalnie, wybór właściwych kosmetyków sprawia coraz więcej trudności. Dlatego coraz bardziej potrzebujemy i doceniamy indywidualne porady, bezpośredni kontakt z osobą, która pozna nasze potrzeby i doradzi jakie stosować kosmetyki. Takiej osoby nie zastąpi nawet najlepszy sprzedawca w sklepie. Zmieniły się bowiem nasze oczekiwania, jako klientek. Nie wystarczy o prostu produkować dobrej jakości kosmetyki i planować atrakcyjne kampanie informacyjno-reklamowe, by nas zachęcić do kupowania. Współczesne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego