Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Suchard nad wprowadzeniem jednolitej paneuropejskiej marki kawy. Było to związane z wprowadzeniem od 1992r. zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE.
We Francji omawiane przekształcenie marki przebiegało w trzech etapach. W pierwszej fazie utrzymano markę "Nuit et Jour", lecz zlikwidowano logo francuskiego dystrybutora, firmy Jacques Vabre. Na drugim etapie zamieszczono na opakowaniu informację, że ten produkt już niedługo będzie miał nową markę "Night and Day". Na opakowaniu znalazło się także zdjęcie przyszłego, nowego opakowania tejże kawy.
Ostatni etap to wprowadzanie nowej marki - w 1988 r. było ono wspierane intensywną kampanią promocyjną w telewizji, radiu i w prasie.
Źródło: P. Mourier, D. Burgaud: Euromarketing
Suchard nad wprowadzeniem jednolitej paneuropejskiej marki kawy. Było to związane z wprowadzeniem od 1992r. zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE.<br>We Francji omawiane przekształcenie marki przebiegało w trzech etapach. W pierwszej fazie utrzymano markę "Nuit et Jour", lecz zlikwidowano logo francuskiego dystrybutora, firmy Jacques Vabre. Na drugim etapie zamieszczono na opakowaniu informację, że ten produkt już niedługo będzie miał nową markę "Night and Day". Na opakowaniu znalazło się także zdjęcie przyszłego, nowego opakowania tejże kawy.<br>Ostatni etap to wprowadzanie nowej marki - w 1988 r. było ono wspierane intensywną kampanią promocyjną w telewizji, radiu i w prasie.<br>Źródło: P. Mourier, D. Burgaud: Euromarketing
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego