Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 11.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
czego nauczyło się dziecko. Te starsze wtrącają angielskie słówka do rozmowy. Badania dowiodły, że mózg człowieka osiąga pełny rozwój przed siódmym rokiem życia. W pierwszych sześciu latach przyswajamy mnóstwo faktów oraz informacji, które następnie przechowujemy w pamięci. Przed ukończeniem 3 lat na rozwój mózgu dziecka można wpłynąć, dostarczając mu odpowiednich informacji. Proces przyswajania języka jest niezwykle złożony, a mimo to dziecko bez trudu opanowuje jeden bądź więcej języków przed ukończeniem trzeciego roku życia, a nawet wcześniej. Uczenie się języka obcego we wczesnym wieku rozwija drogi w korze mózgu dziecka i silnie stymuluje rozwój ogólnej inteligencji, wpływa też bardzo korzystnie na dzieci
czego nauczyło się dziecko. Te starsze wtrącają angielskie słówka do rozmowy. Badania dowiodły, że mózg człowieka osiąga pełny rozwój przed siódmym rokiem życia. W pierwszych sześciu latach przyswajamy mnóstwo faktów oraz informacji, które następnie przechowujemy w pamięci. Przed ukończeniem 3 lat na rozwój mózgu dziecka można wpłynąć, dostarczając mu odpowiednich informacji. Proces przyswajania języka jest niezwykle złożony, a mimo to dziecko bez trudu opanowuje jeden bądź więcej języków przed ukończeniem trzeciego roku życia, a nawet wcześniej. Uczenie się języka obcego we wczesnym wieku rozwija drogi w korze mózgu dziecka i silnie stymuluje rozwój ogólnej inteligencji, wpływa też bardzo korzystnie na dzieci
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego