Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
a największe przekroczenia sięgają 30 km/h. Przy tych danych zaskakująco wyglądają statystyki dotyczące wypadków i kolizji. O prawie 60% mniej było ofiar śmiertelnych w porównaniu z tym samym okresem w 1999 r. Mniej było rannych (o 12,8%), wypadków (o 19,3%) i kolizji (o 6%). Ale żaden z inicjatorów nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak się dzieje. - We wrześniu coś się stało - stwierdził Waldemar Wierzbicki, naczelnik warszawskiej drogówki. - Dokładnie jednak nie wiemy co. Być może ograniczenie spowodowało, że kierowcy zaczęli jeździć uważniej, bezpieczniej.
Niestety, z badań opinii publicznej dotyczących słuszności wprowadzenia ograniczenia wynika, że cieszy się ono coraz mniejszym poparciem
a największe przekroczenia sięgają 30 km/h. Przy tych danych zaskakująco wyglądają statystyki dotyczące wypadków i kolizji. O prawie 60% mniej było ofiar śmiertelnych w porównaniu z tym samym okresem w 1999 r. Mniej było rannych (o 12,8%), wypadków (o 19,3%) i kolizji (o 6%). Ale żaden z inicjatorów nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak się dzieje. &lt;q&gt;- We wrześniu coś się stało&lt;/&gt; - stwierdził Waldemar Wierzbicki, naczelnik warszawskiej drogówki. &lt;q&gt;- Dokładnie jednak nie wiemy co. Być może ograniczenie spowodowało, że kierowcy zaczęli jeździć uważniej, bezpieczniej.&lt;/&gt;<br>Niestety, z badań opinii publicznej dotyczących słuszności wprowadzenia ograniczenia wynika, że cieszy się ono coraz mniejszym poparciem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego