Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
świata.
Różniące się estetyką i stylami interpretacji przedstawienia imponowały odważnym przekraczaniem granic teatru, znajdowaniem nowych, zaskakujących odmian scenicznego język i prowokacjami wobec widzów przywykłych do klasycznej interpretacji dramatu. Prezentację polskiego repertuaru rozpoczęło przedstawienie "Dybuk" według Dramatu Szymon Anskiego i noweli Hanny Krall, w reżyserii Krzysztofa Warlikowkiego. Widzowie obejrzeli także najnowsze inscenizacje Jerzego Grzegorzewskiego i Krystian Lupy. Cykl granicznych spektakli zainaugurował wstrząsająca brazylijska "Apokalipsa 1,11" w reżyserii Antoni Arujo, grana w nietypowej scenerii - w więzieniu w Wołowie. Apokalipsa przedstawia wędrówkę głównego bohatera Joao przez kolejne "stacje" dramatu w poszukiwaniu Nowego Jeruzalem, mit zbawienia. Jednak droga prowadzi przez piekło, jakim jest brazylijska
świata.<br>Różniące się estetyką i stylami interpretacji przedstawienia imponowały odważnym przekraczaniem granic teatru, znajdowaniem nowych, zaskakujących odmian scenicznego język i prowokacjami wobec widzów przywykłych do klasycznej interpretacji dramatu. Prezentację polskiego repertuaru rozpoczęło przedstawienie "Dybuk" według Dramatu Szymon Anskiego i noweli Hanny Krall, w reżyserii Krzysztofa Warlikowkiego. Widzowie obejrzeli także najnowsze inscenizacje Jerzego Grzegorzewskiego i Krystian Lupy. Cykl granicznych spektakli zainaugurował wstrząsająca brazylijska "Apokalipsa 1,11" w reżyserii Antoni Arujo, grana w nietypowej scenerii - w więzieniu w Wołowie. Apokalipsa przedstawia wędrówkę głównego bohatera Joao przez kolejne "stacje" dramatu w poszukiwaniu Nowego Jeruzalem, mit zbawienia. Jednak droga prowadzi przez piekło, jakim jest brazylijska
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego