Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Siemens w Polsce
Rok: 2002
Jedynym sposobem na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest przyciągnięcie właściwych Klientów, jedynym sposobem na jej utrzyma nie jest długotrwałe pozyskanie ich lojalności. CRM to całościowe podejście do polepszenia relacji i tych procesów biznesowych, które dotyczą tego, co najważniejsze . współpracy z Klientami. Jednym z najważniejszych elementów wdrożenia systemu CRM jest jego pełna integracja z obecnym oprogramowaniem - obojętnie czy wybrany zostanie system CRM firmy Siebel czy SAP.

Oprócz większości branż i firm z grupy Siemensa Klientami SBS są m.in. : Cadbury Poland, Grupa Metro Polska (Praktiker, Real) , Naftobazy, Viessman Polska, Makro Cash Carry, Robert Bosch, Mercedes Ben z Leasing Polska, Zakłady Azotowe Kędzierzyn, Elbrewery
Jedynym sposobem na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest przyciągnięcie właściwych Klientów, jedynym sposobem na jej utrzyma nie jest długotrwałe pozyskanie ich lojalności. CRM to całościowe podejście do polepszenia relacji i tych procesów biznesowych, które dotyczą tego, co najważniejsze . współpracy z Klientami. Jednym z najważniejszych elementów wdrożenia systemu CRM jest jego pełna integracja z obecnym oprogramowaniem - obojętnie czy wybrany zostanie system CRM firmy Siebel czy SAP.<br><br>Oprócz większości branż i firm z grupy Siemensa Klientami SBS są m.in. : Cadbury Poland, Grupa Metro Polska (Praktiker, Real) , Naftobazy, Viessman Polska, Makro Cash &lt;gap&gt; Carry, Robert Bosch, Mercedes Ben z Leasing Polska, Zakłady Azotowe Kędzierzyn, Elbrewery
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego