Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
konflikty związane z osiągnięciem celów istotnych dla akcji;
3, kontaktuje się z samym sobą, jeśli służy to rozwojowi akcji.
Poza tym nie powinien robić nic innego, ponieważ powyższe działania są w zupełności wystarczające dla rozwoju akcji.
Parafrazując jego słowa, stwierdzić można, że:
1, informacje zapisywane w komunikacie reklamowym wchodzą w interakcję z innymi informacjami w sposób istotny dla tworzenia obrazu produktu;
2, odnoszą się do rozwiązywania problemów istotnych dla obrazu produktu;
3, przekształcają się w sposób korzystny dla tworzenia obrazu produktu.
Poza tym przekaz nie powinien zawierać żadnych innych informacji, ponieważ nie ma na nie miejsca. Związek ten może nie być
konflikty związane z osiągnięciem celów istotnych dla akcji; <br>3, kontaktuje się z samym sobą, jeśli służy to rozwojowi akcji. <br>Poza tym nie powinien robić nic innego, ponieważ powyższe działania są w zupełności wystarczające dla rozwoju akcji. <br>Parafrazując jego słowa, stwierdzić można, że: <br>1, informacje zapisywane w komunikacie reklamowym wchodzą w interakcję z innymi informacjami w sposób istotny dla tworzenia obrazu produktu; <br>2, odnoszą się do rozwiązywania problemów istotnych dla obrazu produktu; <br>3, przekształcają się w sposób korzystny dla tworzenia obrazu produktu. <br>Poza tym przekaz nie powinien zawierać żadnych innych informacji, ponieważ nie ma na nie miejsca. Związek ten może nie być
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego