Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
też inwestują we własne zakłady produkcyjne. Przykładem mogą być przedsiębiorstwa japońskie. W latach 19811983 wartość inwestycji bezpośrednich w Danii, RFN, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii wyniosła 826mln USD, a w latach 19841987 zwiększyła się czterokrotnie do poziomu przekraczającego 3,3mld USD. Kierowały się one głównie do Wielkiej Brytanii. Strukturę japońskich inwestycji w Europie przedstawia rys.20.
Największych inwestycji bezpośrednich dokonały w Europie firmy branży motoryzacyjnej. W rezultacie Wielka Brytania stała się eksporterem netto samochodów.
Tablica 42 przedstawia przykłady japońskich inwestycji w przemyśle motoryzacyjnym w Europie.
W inny jeszcze sposób inwestycje japońskich firm samochodowych w Europie przedstawia wykres 8.
Warto zwrócić uwagę
też inwestują we własne zakłady produkcyjne. Przykładem mogą być przedsiębiorstwa japońskie. W latach 19811983 wartość inwestycji bezpośrednich w Danii, RFN, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii wyniosła 826mln USD, a w latach 19841987 zwiększyła się czterokrotnie do poziomu przekraczającego 3,3mld USD. Kierowały się one głównie do Wielkiej Brytanii. Strukturę japońskich inwestycji w Europie przedstawia rys.20.<br>Największych inwestycji bezpośrednich dokonały w Europie firmy branży motoryzacyjnej. W rezultacie Wielka Brytania stała się eksporterem netto samochodów.<br>Tablica 42 przedstawia przykłady japońskich inwestycji w przemyśle motoryzacyjnym w Europie.<br>W inny jeszcze sposób inwestycje japońskich firm samochodowych w Europie przedstawia wykres 8.<br>Warto zwrócić uwagę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego