Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z osiowych cech marki. Pole znaczeń określane przez znak jest zwykle szerokie. Interakcja tworzona może być także pomiędzy cechami formy wizualnej poszczególnych elementów znaku a ładunkiem emocjonalnym, jaki jest w nich zawarty. Dobrym przykładem takiej konstrukcji jest znak "Idei - Centertel".
Trzecia grupa wykorzystuje związki paradoksalne lub tworzące silne rozbieżności, które istotne są dla postrzegania podstawowych jakości wizualnych pomiędzy elementami tworzącymi znak przy jednoczesnym jednoznacznym zapisie informacji na poziomie semantycznym. Przykładem takiego znaku jest znak CPN.
Możliwe są także kombinacje wyżej wymienionych typów, jeśli jednak nadmiernie nie rozbudowują struktury znaku. Komplikacja struktury znaku na poziomie cech niesemantycznych kodowanych w niej informacji wydłuża
z osiowych cech marki. Pole znaczeń określane przez znak jest zwykle szerokie. Interakcja tworzona może być także pomiędzy cechami formy wizualnej poszczególnych elementów znaku a ładunkiem emocjonalnym, jaki jest w nich zawarty. Dobrym przykładem takiej konstrukcji jest znak "Idei - Centertel". <br>Trzecia grupa wykorzystuje związki paradoksalne lub tworzące silne rozbieżności, które istotne są dla postrzegania podstawowych jakości wizualnych pomiędzy elementami tworzącymi znak przy jednoczesnym jednoznacznym zapisie informacji na poziomie semantycznym. Przykładem takiego znaku jest znak CPN. <br>Możliwe są także kombinacje wyżej wymienionych typów, jeśli jednak nadmiernie nie rozbudowują struktury znaku. Komplikacja struktury znaku na poziomie cech niesemantycznych kodowanych w niej informacji wydłuża
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego