Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kampanii, nie jest niczym istotnym. Istotnym może się dopiero stać. Dramaturgia pralki, realizm kosmetyków lub dylematy koloru i aromatu kawy z reguły przegrywają konkurencję z dobrym newsem, pierwszymi minutami filmu fabularnego lub koniecznością wyminięcia kogoś, kto idzie przed nami ulicą, a przez kogo możemy się spóźnić na ważne spotkanie. Konflikt istotności poszczególnych elementów przekazu dla nadawcy i odbiorcy jest więc w procesie reklamy niezwykle częsty.
Paradoksalnie tło ekspozycji komunikatu i drugorzędne, z punktu widzenia strategii rynkowej, treści kodowane w reklamie mogą być istotniejsze dla odbiorcy niż ostateczne cele kampanii. Idealnym przykładem tej zależności są różnice w odbiorze pokazów kolekcji mody (które
kampanii, nie jest niczym istotnym. Istotnym może się dopiero stać. Dramaturgia pralki, realizm kosmetyków lub dylematy koloru i aromatu kawy z reguły przegrywają konkurencję z dobrym newsem, pierwszymi minutami filmu fabularnego lub koniecznością wyminięcia kogoś, kto idzie przed nami ulicą, a przez kogo możemy się spóźnić na ważne spotkanie. Konflikt istotności poszczególnych elementów przekazu dla nadawcy i odbiorcy jest więc w procesie reklamy niezwykle częsty. <br>Paradoksalnie tło ekspozycji komunikatu i drugorzędne, z punktu widzenia strategii rynkowej, treści kodowane w reklamie mogą być istotniejsze dla odbiorcy niż ostateczne cele kampanii. Idealnym przykładem tej zależności są różnice w odbiorze pokazów kolekcji mody (które
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego