Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Unii Europejskiej. Przełamanie recesji w krajach Unii Europejskiej jest z pewnością bardzo istotną zmianą warunków działania przedsiębiorstw w tym regionie i stwarza szansę rozwijania tam przedsięwzięć gospodarczych. Kolejnym czynnikiem wymagającym przedstawienia w charakterystyce makroekonomicznego otoczenia działań przedsiębiorstw w UE jest struktura gospodarek krajów członkowskich. Pokazuje to tabl.4. Podstawowy wniosek, jaki wynika z danych tabl. 4, to szczególnie istotna rola usług w tworzeniu PKB i ich udział w zatrudnieniu. W ostatnich dwóch dekadach znaczenie usług w krajach Europy Zachodniej znacznie wzrosło. Jest to wynikiem zarówno zwiększania się zakresu różnorodnych usług, jak też względnego spadku znaczenia rolnictwa i przemysłu. Widać z tych
Unii Europejskiej. Przełamanie recesji w krajach Unii Europejskiej jest z pewnością bardzo istotną zmianą warunków działania przedsiębiorstw w tym regionie i stwarza szansę rozwijania tam przedsięwzięć gospodarczych. Kolejnym czynnikiem wymagającym przedstawienia w charakterystyce makroekonomicznego otoczenia działań przedsiębiorstw w UE jest struktura gospodarek krajów członkowskich. Pokazuje to tabl.4. Podstawowy wniosek, jaki wynika z danych tabl. 4, to szczególnie istotna rola usług w tworzeniu PKB i ich udział w zatrudnieniu. W ostatnich dwóch dekadach znaczenie usług w krajach Europy Zachodniej znacznie wzrosło. Jest to wynikiem zarówno zwiększania się zakresu różnorodnych usług, jak też względnego spadku znaczenia rolnictwa i przemysłu. Widać z tych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego