Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kojarzonej z tekstem. Przy bardziej wnikliwym odbiorze ironia może stawać się podwójna. Gest mimiczny perskiego oka w dwuznaczny sposób wprowadza odbiorcę w interpretację tekstu, aby ją następnie zakończyć. Wybór mimiki twarzy oprócz swego konwecjonalnego znaczenia ułatwiał także automatyczną koncentrację uwagi odbiorcy na eksponowanej wiadomości. Całość efektu wzmacniał wybór planu, w jakim realizowano zdjęcie oraz zmiany kątów, z jakich wykonywano zdjęcia twarzy postaci występujących w kolejnych komunika

tach. Dla uzyskania ostatecznego efektu silnej ironii bardzo ważne jest powtarzanie wątku bezalkolowości w dużej ilości ekspozycji oraz zmieniającym się kontekście. Pojawia się wtedy efekt lawinowej dostępności rdzenia głównego motywu kampanii oraz złożonego, a zarazem
kojarzonej z tekstem. Przy bardziej wnikliwym odbiorze ironia może stawać się podwójna. Gest mimiczny perskiego oka w dwuznaczny sposób wprowadza odbiorcę w interpretację tekstu, aby ją następnie zakończyć. Wybór mimiki twarzy oprócz swego konwecjonalnego znaczenia ułatwiał także automatyczną koncentrację uwagi odbiorcy na eksponowanej wiadomości. Całość efektu wzmacniał wybór planu, w jakim realizowano zdjęcie oraz zmiany kątów, z jakich wykonywano zdjęcia twarzy postaci występujących w kolejnych komunika<br>&lt;page nr=93&gt;<br>tach. Dla uzyskania ostatecznego efektu silnej ironii bardzo ważne jest powtarzanie wątku bezalkolowości w dużej ilości ekspozycji oraz zmieniającym się kontekście. Pojawia się wtedy efekt lawinowej dostępności rdzenia głównego motywu kampanii oraz złożonego, a zarazem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego