Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
również pominąć ideologicznego oddziaływania reklamy - na co dzień propaguje ona nie tylko konkretne towary i usługi, ale również podstawowe zasady ideologii wolnorynkowej: konsumeryzm, hedonizm, indywidualizm.

8.1.2. OGÓLNY SCHEMAT REGULACJI DZIAŁANIA MEDIÓW KOMUNIKOWANIA
Środki komunikowania w każdym ustroju są nie tylko technicznymi środkami przekazu informacji, lecz instytucjami społecznymi, a jako takie, podlegają wielorakiej regulacji. Nie może być zatem kwestią sporną, czy w ogóle istnieje kontrola środków komunikowania, lecz tylko, jaki jest jej podmiot, zakres, formy, zasady oraz cele [Gerbner, 1969].
Wśród ogółu podmiotów regulacji (to słowo jest szersze niż termin kontrola, lepiej zatem oddaje istotę analizowanego procesu) wyróżnić można dwie ich
również pominąć ideologicznego oddziaływania reklamy - na co dzień propaguje ona nie tylko konkretne towary i usługi, ale również podstawowe zasady ideologii wolnorynkowej: konsumeryzm, hedonizm, indywidualizm.<br><br>&lt;tit&gt;8.1.2. OGÓLNY SCHEMAT REGULACJI DZIAŁANIA MEDIÓW KOMUNIKOWANIA&lt;/&gt; <br>Środki komunikowania w każdym ustroju są nie tylko technicznymi środkami przekazu informacji, lecz instytucjami społecznymi, a jako takie, podlegają wielorakiej regulacji. Nie może być zatem kwestią sporną, czy w ogóle istnieje kontrola środków komunikowania, lecz tylko, jaki jest jej podmiot, zakres, formy, zasady oraz cele [Gerbner, 1969].<br>Wśród ogółu podmiotów regulacji (to słowo jest szersze niż termin kontrola, lepiej zatem oddaje istotę analizowanego procesu) wyróżnić można dwie ich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego