Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
się te badania, w której świetle zostały tu przedstawione, celowość ich prowadzenia nie nasuwa obecnie wątpliwości.

11.4.3. SOCJALIZACYJNA I DEMORALIZUJĄCA FUNKCJA MEDIÓW
Zachowania odbiorców wobec mediów masowych, rozumiane zarówno jako korzystanie z nich i wykorzystanie przekazywanych treści oraz wywołane przez nie postawy i zachowania, są czynnościami społecznymi, a jako takie są społecznie regulowane. Przyjęcie tzw. perspektywy socjalizacji w badaniach nad rolą środków masowych polega na rozpatrywaniu korzystania z nich (w najszerszym sensie tego zwrotu, któremu najlepiej odpowiada amerykański termin communication behavior czyli zachowanie komunikacyjne) jako zmiennej zależnej od innych czynników, a następnie analizie jej relacji wobec całokształtu oddziaływania procesu komunikowania
się te badania, w której świetle zostały tu przedstawione, celowość ich prowadzenia nie nasuwa obecnie wątpliwości.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;11.4.3. SOCJALIZACYJNA I DEMORALIZUJĄCA FUNKCJA MEDIÓW&lt;/&gt; <br>Zachowania odbiorców wobec mediów masowych, rozumiane zarówno jako korzystanie z nich i wykorzystanie przekazywanych treści oraz wywołane przez nie postawy i zachowania, są czynnościami społecznymi, a jako takie są społecznie regulowane. Przyjęcie tzw. perspektywy socjalizacji w badaniach nad rolą środków masowych polega na rozpatrywaniu korzystania z nich (w najszerszym sensie tego zwrotu, któremu najlepiej odpowiada amerykański termin communication behavior czyli zachowanie komunikacyjne) jako zmiennej zależnej od innych czynników, a następnie analizie jej relacji wobec całokształtu oddziaływania procesu komunikowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego