Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
systemu zarządzanego oraz na jakość oddziaływań zewnętrznych (jakość WY i WE),
informacji o jakości systemu zarządzanego oraz o jakości jego wejścia i wyjścia, potrzebnych do podejmowania decyzji jakościowych oraz emitowania sygnałów zarządczych, a także do odpowiedniego kształtowania oddziaływań zewnętrznych, skierowanych głównie na organizacje zasilające i współpracujące, w celu uzyskania wymaganej jakości wejścia,
oddziaływań otoczenia na system zarządzany, nazwanych wejściem (WE) oraz oddziaływań tego systemu na otoczenie, nazwanych wyjściem (WY).
Istota zarządzania jakością w ujęciu cybernetycznym sprowadza się do wypełniania funkcji zarządzania, dotyczących postulowanej jakości wyjścia i działań wykonawczych oraz wymaganej jakości wejścia, na podstawie dopływu potrzebnej informacji. Samo zarządzanie jakością polega
systemu zarządzanego oraz na jakość oddziaływań zewnętrznych (jakość WY i WE),<br> informacji o jakości systemu zarządzanego oraz o jakości jego wejścia i wyjścia, potrzebnych do podejmowania decyzji jakościowych oraz emitowania sygnałów zarządczych, a także do odpowiedniego kształtowania oddziaływań zewnętrznych, skierowanych głównie na organizacje zasilające i współpracujące, w celu uzyskania wymaganej jakości wejścia,<br> oddziaływań otoczenia na system zarządzany, nazwanych wejściem (WE) oraz oddziaływań tego systemu na otoczenie, nazwanych wyjściem (WY).<br>Istota zarządzania jakością w ujęciu cybernetycznym sprowadza się do wypełniania funkcji zarządzania, dotyczących postulowanej jakości wyjścia i działań wykonawczych oraz wymaganej jakości wejścia, na podstawie dopływu potrzebnej informacji. Samo zarządzanie jakością polega
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego