Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jakości: ISO9000 - standardy zarządzania jakością i zapewnienia jakości (wytyczne wyboru i stosowania), ISO9001 - model zapewnienia jakości w projektowaniu, konstruowaniu, produkcji, instalowaniu i serwisie, ISO9002 - model zapewnienia jakości w procesie produkcyjnym i instalowaniu, ISO9003 - model zapewnienia jakości w kontroli i badaniach końcowych, ISO9004 - wytyczne zarządzania jakością.
Spełnianie wymogów wszystkich wymienionych standardów jakościowych nie jest w krajach Unii Europejskiej obligatoryjne, jednak z punktu widzenia konkurencyjności przedsiębiorstw na tym rynku, ich wykorzystywanie nabiera coraz większego znaczenia.
Istotą systemowego zapewnienia jakości na podstawie norm z grupy ISO9000 jest osiąganie stałej dobrej jakości wytwarzanych produktów (dóbr rzeczowych i usług) przez zarządzanie jakością we wszystkich sferach działania
jakości: ISO9000 - standardy zarządzania jakością i zapewnienia jakości (wytyczne wyboru i stosowania), ISO9001 - model zapewnienia jakości w projektowaniu, konstruowaniu, produkcji, instalowaniu i serwisie, ISO9002 - model zapewnienia jakości w procesie produkcyjnym i instalowaniu, ISO9003 - model zapewnienia jakości w kontroli i badaniach końcowych, ISO9004 - wytyczne zarządzania jakością.<br>Spełnianie wymogów wszystkich wymienionych standardów jakościowych nie jest w krajach Unii Europejskiej obligatoryjne, jednak z punktu widzenia konkurencyjności przedsiębiorstw na tym rynku, ich wykorzystywanie nabiera coraz większego znaczenia.<br>Istotą systemowego zapewnienia jakości na podstawie norm z grupy ISO9000 jest osiąganie stałej dobrej jakości wytwarzanych produktów (dóbr rzeczowych i usług) przez zarządzanie jakością we wszystkich sferach działania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego