Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
być dokonywana po uzyskaniu pozytywnych wyników opisanych oględzin. Czynność ta ma duże znaczenie z powodu długiego stosunkowo czasu pracy silnika w tym zakresie i zużycia się części ruchomych.
Przebieg regulacji opiszemy na podstawie rys. 1. Gaźniki G 43 mają śrubę 1 przymknięcia przepustnicy oraz śrubę 2 regulującą ilość mieszanki biegu jałowego, które są łatwo dostępne. Regulację biegu jałowego silnika przeprowadza się na uruchomionym silniku, w którym woda osiągnie temperaturę 70-80°C.
Po uzyskaniu takiej temperatury można przystąpić do regulacji biegu jałowego, posługując się wkrętakiem. Wkręt 1 obracamy w prawo o 1/2-do 1,5 obrotu zwiększając w ten sposób
być dokonywana po uzyskaniu pozytywnych wyników opisanych oględzin. Czynność ta ma duże znaczenie z powodu długiego stosunkowo czasu pracy silnika w tym zakresie i zużycia się części ruchomych.<br>Przebieg regulacji opiszemy na podstawie rys. 1. Gaźniki G 43 mają śrubę &lt;hi rend="italic"&gt;1&lt;/hi&gt; przymknięcia przepustnicy oraz śrubę &lt;hi rend="italic"&gt;2&lt;/hi&gt; regulującą ilość mieszanki biegu jałowego, które są łatwo dostępne. Regulację biegu jałowego &lt;page nr=108&gt; silnika przeprowadza się na uruchomionym silniku, w którym woda osiągnie temperaturę 70-80°C.<br>Po uzyskaniu takiej temperatury można przystąpić do regulacji biegu jałowego, posługując się wkrętakiem. Wkręt &lt;hi rend="italic"&gt;1&lt;/hi&gt; obracamy w prawo o 1/2-do 1,5 obrotu zwiększając w ten sposób
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego