Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
dla Rolling Stones, The Animals czy The Kinks był rhythm and blues. The Clash na podobieństwo Boba Marleya, Petera Tosha czy Josepha Hilla (zespół Culture) społeczny protest wyrażali przez slogany i hasła wspomagane przez hipnotyczny akompaniament muzyczny. Po Police & Thieves The Clash oprócz własnych kompozycji reggae nagra jeszcze kilka piosenek jamajskich autorów - Pressure Drop The Maytals, Armagideon Time Williego Williamsa i Police On My Back Eddiego Granta. Na albumie Sandinista! zespół współpracował z wykonawcą i producentem reggae Mikeyem Dreadem.
The Clash przypominał rockową beczkę z prochem, która rozniesie brytyjski establishment muzyczny. Zespół przywrócił ulicy muzykę rockową i nadał punkowej nienawiści polityczny
dla Rolling Stones, The Animals czy The Kinks był rhythm and blues. The Clash na podobieństwo Boba Marleya, Petera Tosha czy Josepha Hilla (zespół Culture) społeczny protest wyrażali przez slogany i hasła wspomagane przez hipnotyczny akompaniament muzyczny. Po Police &amp; Thieves The Clash oprócz własnych kompozycji reggae nagra jeszcze kilka piosenek jamajskich autorów - Pressure Drop The Maytals, Armagideon Time Williego Williamsa i Police On My Back Eddiego Granta. Na albumie Sandinista! zespół współpracował z wykonawcą i producentem reggae Mikeyem Dreadem.<br>The Clash przypominał rockową beczkę z prochem, która rozniesie brytyjski establishment muzyczny. Zespół przywrócił ulicy muzykę rockową i nadał punkowej nienawiści polityczny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego