Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
znana. Warto ten stan rzeczy zmienić.



BILL FRISELL
ELVIS COSTELLO
The Sweetest Punch

Decca
Gatunek: wielka sztuka

Dwa lata temu płyta nagrana wspólnie przez Burta Bucharacha i Elvisa Costello uznana została przez krytykę za spore wydarzenie. W kilkanaście miesięcy po tej premierze postanowił zmierzyć się z tymi utworami znakomity gitarzysta jazzowy Bill Frisell. Przearanżował je na swoją modłę, zaprosił kilku nietuzinkowych muzyków, w tym samego Elvisa Costello. Efekt tej pracy wypełnia prezentowany właśnie album. Album, powiedzmy to głośno, zadziwiający. Ani popowy, ani jazzowy. Wymykający się tradycyjnym klasyfikacjom. I bardzo dobrze. Bo bardzo dobra muzyka nie potrzebuje szufladek.


ENIGMA

The Screen Behind
znana. Warto ten stan rzeczy zmienić.<br><br><br><br>BILL FRISELL<br>ELVIS COSTELLO<br>The Sweetest Punch<br><br>Decca<br>Gatunek: wielka sztuka<br><br>Dwa lata temu płyta nagrana wspólnie przez Burta Bucharacha i Elvisa Costello uznana została przez krytykę za spore wydarzenie. W kilkanaście miesięcy po tej premierze postanowił zmierzyć się z tymi utworami znakomity gitarzysta jazzowy Bill Frisell. Przearanżował je na swoją modłę, zaprosił kilku nietuzinkowych muzyków, w tym samego Elvisa Costello. Efekt tej pracy wypełnia prezentowany właśnie album. Album, powiedzmy to głośno, zadziwiający. Ani popowy, ani jazzowy. Wymykający się tradycyjnym klasyfikacjom. I bardzo dobrze. Bo bardzo dobra muzyka nie potrzebuje szufladek.<br><br><br>ENIGMA<br><br>The Screen Behind
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego