Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
krytykę za spore wydarzenie. W kilkanaście miesięcy po tej premierze postanowił zmierzyć się z tymi utworami znakomity gitarzysta jazzowy Bill Frisell. Przearanżował je na swoją modłę, zaprosił kilku nietuzinkowych muzyków, w tym samego Elvisa Costello. Efekt tej pracy wypełnia prezentowany właśnie album. Album, powiedzmy to głośno, zadziwiający. Ani popowy, ani jazzowy. Wymykający się tradycyjnym klasyfikacjom. I bardzo dobrze. Bo bardzo dobra muzyka nie potrzebuje szufladek.


ENIGMA

The Screen Behind The Mirror
Virgin
Gatunek: dekadencja

To już czwarty album Enigmy. Niektórzy powiedzą, że to już czwarty taki sam album Enigmy. I będzie w tym sporo racji. Bo Michael Cretu nie stara się
krytykę za spore wydarzenie. W kilkanaście miesięcy po tej premierze postanowił zmierzyć się z tymi utworami znakomity gitarzysta jazzowy Bill Frisell. Przearanżował je na swoją modłę, zaprosił kilku nietuzinkowych muzyków, w tym samego Elvisa Costello. Efekt tej pracy wypełnia prezentowany właśnie album. Album, powiedzmy to głośno, zadziwiający. Ani popowy, ani jazzowy. Wymykający się tradycyjnym klasyfikacjom. I bardzo dobrze. Bo bardzo dobra muzyka nie potrzebuje szufladek.<br><br><br>ENIGMA<br><br>The Screen Behind The Mirror<br>Virgin<br>Gatunek: dekadencja<br><br>To już czwarty album Enigmy. Niektórzy powiedzą, że to już czwarty taki sam album Enigmy. I będzie w tym sporo racji. Bo Michael Cretu nie stara się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego