Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w stosunku do producentów z danego sektora,
- zagrożenia ze strony potencjalnych nowych konkurentów, mogących wejść na dany rynek do określonej branży,
- zagrożenia ze strony konkurentów, którzy mogą wprowadzić dobra substytucyjne.
W takim znaczeniu konkurencja jest określana jako rozszerzona rywalizacja.
Wszystkie pięć sił konkurencyjnych określają natężenie konkurencji na tym rynku. Można je przedstawić tak jak na rys.13. Przedstawione tu siły rynkowe oddziałują w różnym stopniu, w zależności od tego, na jakim rynku i w jakim sektorze działa przedsiębiorstwo. Konkurencja między przedsiębiorstwami w sektorze Analizę pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku można rozpocząć od charakterystyki jego miejsca wśród innych firm produkujących i/lub sprzedających
w stosunku do producentów z danego sektora,<br>- zagrożenia ze strony potencjalnych nowych konkurentów, mogących wejść na dany rynek do określonej branży,<br>- zagrożenia ze strony konkurentów, którzy mogą wprowadzić dobra substytucyjne.<br>W takim znaczeniu konkurencja jest określana jako rozszerzona rywalizacja.<br>Wszystkie pięć sił konkurencyjnych określają natężenie konkurencji na tym rynku. Można je przedstawić tak jak na rys.13. Przedstawione tu siły rynkowe oddziałują w różnym stopniu, w zależności od tego, na jakim rynku i w jakim sektorze działa przedsiębiorstwo. Konkurencja między przedsiębiorstwami w sektorze Analizę pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku można rozpocząć od charakterystyki jego miejsca wśród innych firm produkujących i/lub sprzedających
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego