Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
różniące się przy tym argumentacją, należy odpowiedzieć sobie na pytanie, co powoduje, że wartości szczęścia i miłości są tak istotne. Jest to więc pytanie o sposób wartościowania lub sposób tworzenia oceny, a nie efekt tego procesu. Szczęście zachłyśnięcia się miłością nie jest szczęściem odkrycia faktu, że spotkało się właśnie tego jednego, jedynego człowieka. Jedno i drugie wiąże się z silnym natężeniem doznania bycia szczęśliwym, mimo że sposób powstawania samooceny jest zupełnie odmienny. Dla tworzenia komunikatu reklamowego istotne jest więc nie tyle odwołanie się do treści motywów, co zapis sposobu osiągania określonych motywów. Nakłaniający skutek kampanii reklamowej, osiągany jest przez tworzenie ustosunkowania odbiorcy
różniące się przy tym argumentacją, należy odpowiedzieć sobie na pytanie, co powoduje, że wartości szczęścia i miłości są tak istotne. Jest to więc pytanie o sposób wartościowania lub sposób tworzenia oceny, a nie efekt tego procesu. Szczęście zachłyśnięcia się miłością nie jest szczęściem odkrycia faktu, że spotkało się właśnie tego jednego, jedynego człowieka. Jedno i drugie wiąże się z silnym natężeniem doznania bycia szczęśliwym, mimo że sposób powstawania samooceny jest zupełnie odmienny. Dla tworzenia komunikatu reklamowego istotne jest więc nie tyle odwołanie się do treści motywów, co zapis sposobu osiągania określonych motywów. Nakłaniający skutek kampanii reklamowej, osiągany jest przez tworzenie ustosunkowania odbiorcy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego