Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy zdrowotne
Rok: 2002
Na podstawie tzw. badań farmakoekonomicznych ustala się, który ze środków jest skuteczny. To jest podstawa decyzji o tym, który z olbrzymiej ilości funkcjonujących w ochronie zdrowia leków powinien być refundowany.
Reklama i stereotyp
To lekarz wypisuje receptę i decyduje co choremu pomoże. Z drugiej strony, reklama przekonuje o przysłowiowej wyższości jednej pastylki nad drugą. Być może dlatego niektórzy pacjenci kupują "to co sąsiadka". Inni oglądając w przychodniach plakaty z reklamami leków na receptę (tych leków nie można reklamować w mediach) proszą lekarza o receptę na konkretny specyfik.
Lekarze potrafią ocenić wartość terapeutyczną leku i rzadko ulegają stereotypowi "drogi lek to dobry
Na podstawie tzw. badań farmakoekonomicznych ustala się, który ze środków jest skuteczny. To jest podstawa decyzji o tym, który z olbrzymiej ilości funkcjonujących w ochronie zdrowia leków powinien być refundowany.<br>Reklama i stereotyp<br>To lekarz wypisuje receptę i decyduje co choremu pomoże. Z drugiej strony, reklama przekonuje o przysłowiowej wyższości jednej pastylki nad drugą. Być może dlatego niektórzy pacjenci kupują "to co sąsiadka". Inni oglądając w przychodniach plakaty z reklamami leków na receptę (tych leków nie można reklamować w mediach) proszą lekarza o receptę na konkretny specyfik.<br>Lekarze potrafią ocenić wartość terapeutyczną leku i rzadko ulegają stereotypowi "drogi lek to dobry
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego