Typ tekstu: Książka
Autor: Siwicka Dorota, Bieńczyk Marek, Nawarecki Aleksander
Tytuł: Szybko i szybciej
Rok: 1996
w każdym razie to ciało zewnętrzne (bez znaczenia), które w sytuacji dialogu rzuca ku innemu ciału, tak samo delikatnemu (wystraszonemu), jak ono, intelektualnie puste komunikaty, mające tylko jedną funkcję - uczepić się innego i utrzymywać je w stanie partnerstwa.

Oralność

Teoria rytmu Henri Meschonnica zwrócona jest ku antropologii głosu. W kilku jego ważnych pracach wiele miejsca zajmuje problem oralności, której nie należy utożsamiać jedynie z tym, co mówione. Oralność jest zawarta także i w tym, co zapisane. Według Meschonnica jest to: . Rytm w mowie jest zapisem człowieka w trakcie mówienia. Zdaniem Meschonnica to właśnie literatura jest najlepszym dowodem na to, że oralność istnieje
w każdym razie to ciało zewnętrzne (bez znaczenia), które w sytuacji dialogu rzuca ku innemu ciału, tak samo delikatnemu (wystraszonemu), jak ono, intelektualnie puste komunikaty, mające tylko jedną funkcję - uczepić się innego i utrzymywać je w stanie partnerstwa.<br><br>&lt;tit&gt;Oralność&lt;/&gt;<br><br>Teoria rytmu Henri Meschonnica zwrócona jest ku antropologii głosu. W kilku jego ważnych pracach wiele miejsca zajmuje problem oralności, której nie należy utożsamiać jedynie z tym, co mówione. Oralność jest zawarta także i w tym, co zapisane. Według Meschonnica jest to: &lt;gap&gt;. Rytm w mowie jest zapisem człowieka w trakcie mówienia. Zdaniem Meschonnica to właśnie literatura jest najlepszym dowodem na to, że oralność istnieje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego