Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyków
Rok: 2003
forte 35+
Dr Irena Eris

Dojrzała kobieta. Wiesz, czego chcesz. Nareszcie też wiesz, jak to osiągnąć. Czasem tylko wydaje Ci się, że Twój skóra m mniej energii niż Ty. W lustrze widzisz zmiany. Nie są jeszcze głębokie.
Skończyłaś 35 lat.
To dobry czas, żeby przypomnieć skórze, jak to jest być młodą. Nowoczesne kosmetyki to potrafią. Odtwarzają naturalne procesy zachodzące w skórze, stymulują do produkowani substancji, których z wiekiem brakuje. Mogą wnikać do wnętrza komórek, rozpoznawać uszkodzeni i naprawiać je. Struktura kremu czy maseczki ma odpowiadać strukturze skóry - skóra traktuje wtedy kosmetyk jak naturalną, przyjazną substancję. Tak jest w nowej serii
forte 35+<br>&lt;name type="org"&gt;Dr Irena Eris&lt;/&gt;<br>&lt;gap&gt;<br>Dojrzała kobieta. Wiesz, czego chcesz. Nareszcie też wiesz, jak to osiągnąć. Czasem tylko wydaje Ci się, że Twój skóra m mniej energii niż Ty. W lustrze widzisz zmiany. Nie są jeszcze głębokie.<br>Skończyłaś 35 lat.<br>To dobry czas, żeby przypomnieć skórze, jak to jest być młodą. Nowoczesne kosmetyki to potrafią. Odtwarzają naturalne procesy zachodzące w skórze, stymulują do produkowani substancji, których z wiekiem brakuje. Mogą wnikać do wnętrza komórek, rozpoznawać uszkodzeni i naprawiać je. Struktura kremu czy maseczki ma odpowiadać strukturze skóry - skóra traktuje wtedy kosmetyk jak naturalną, przyjazną substancję. Tak jest w nowej serii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego