Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 02.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
tajemnicy przed graczami tworzy zarys fabuły gry, kreuje miejsca, przeciwników, i inne, nawet najmniej istotne postacie i szczegóły. Ma absolutną władzę nad graczami, ograniczoną tylko założeniami konkretnego systemu. Może go znaleźć w podręczniku z regułami i opisem świata, sposobów kreowania nowych bohaterów, czy techniki prowadzenia gry. Jednak głównym zadaniem mistrza jest bycie oczami i uszami grających. To dzięki niemu bohaterowie dowiadują się o wszystkim, wprawny MG nie tylko opisze wygląd i kolor, sobie tylko znanymi sposobami potrafi przekazać również smak i zapach. W ten sposób buduje niepowtarzalny klimat.
Prowadzenie sesji wymaga od Mistrza dokładnej znajomości świata, o którym będzie opowiadał. Większość gier
tajemnicy przed graczami tworzy zarys fabuły gry, kreuje miejsca, przeciwników, i inne, nawet najmniej istotne postacie i szczegóły. Ma absolutną władzę nad graczami, ograniczoną tylko założeniami konkretnego systemu. Może go znaleźć w podręczniku z regułami i opisem świata, sposobów kreowania nowych bohaterów, czy techniki prowadzenia gry. Jednak głównym zadaniem mistrza jest bycie oczami i uszami grających. To dzięki niemu bohaterowie dowiadują się o wszystkim, wprawny MG nie tylko opisze wygląd i kolor, sobie tylko znanymi sposobami potrafi przekazać również smak i zapach. W ten sposób buduje niepowtarzalny klimat.<br>Prowadzenie sesji wymaga od Mistrza dokładnej znajomości świata, o którym będzie opowiadał. Większość gier
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego