Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
także ważnością informacji kodowanych w wiadomości.
Dla określenia wpływu poziomu zaangażowania na jakość przetwarzania informacji kodowanych w wiadomości istotne jest rozróżnienie przedmiotu zaangażowania na zaangażowanie odnoszące się do samej wiadomości lub jej elementów. Jakość przetwarzania struktury danej wiadomości nie jest tożsama z jakością niezbędną do przetwarzania specyficznych elementów treściowych, co jest związane z jakością dekodowania przekazu. Związek poziomu zaangażowania odbiorcy z jakością percepcji komunikatu reklamowego pozwala wnioskować o tendencjach konstrukcji przekazu w zależności od przewidywanego poziomu zaangażowania odbiorcy w trakcie jego ekspozycji. W początkowych ekspozycjach poziom zaangażowania nie jest wysoki i może być zwiększany na skutek oddziaływania czynników emocjonalnych lub elementów przekazu
także ważnością informacji kodowanych w wiadomości. <br>Dla określenia wpływu poziomu zaangażowania na jakość przetwarzania informacji kodowanych w wiadomości istotne jest rozróżnienie przedmiotu zaangażowania na zaangażowanie odnoszące się do samej wiadomości lub jej elementów. Jakość przetwarzania struktury danej wiadomości nie jest tożsama z jakością niezbędną do przetwarzania specyficznych elementów treściowych, co jest związane z jakością dekodowania przekazu. Związek poziomu zaangażowania odbiorcy z jakością percepcji komunikatu reklamowego pozwala wnioskować o tendencjach konstrukcji przekazu w zależności od przewidywanego poziomu zaangażowania odbiorcy w trakcie jego ekspozycji. W początkowych ekspozycjach poziom zaangażowania nie jest wysoki i może być zwiększany na skutek oddziaływania czynników emocjonalnych lub elementów przekazu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego