Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
tej konstrukcji nawet o kilkadziesiąt lat, uda się przeprowadzić tylko za 3.2 mln zł. Przy tym prace nie byłyby jedynie kosmetyczne, a objęłyby m.in. wymianę rozsypujących się urządzeń dylatacyjnych (łączących przyczółki wiaduktu, czyli części osadzone na ziemi z podniesioną jezdnią wspartą dźwigarami), generalny remont podpór oraz wyrównanie samej jezdni, porządnie wyeksploatowanej już w 1996 roku. Inżynierowie podkreślili, że zniszczenia wiaduktu są na tyle poważne, że z rozpoczęciem modernizacji nie można zwlekać. Zdaniem autorów analizy, przekładanie robót na później mogło oznaczać poważne zagrożenia dla ruchu samochodowego i kolejowego. Już wtedy bowiem było prawdopodobne, że zaczną odpadać bloki betonu użyte do
tej konstrukcji nawet o kilkadziesiąt lat, uda się przeprowadzić tylko za 3.2 mln zł. Przy tym prace nie byłyby jedynie kosmetyczne, a objęłyby m.in. wymianę rozsypujących się urządzeń dylatacyjnych (łączących przyczółki wiaduktu, czyli części osadzone na ziemi z podniesioną jezdnią wspartą dźwigarami), generalny remont podpór oraz wyrównanie samej jezdni, porządnie wyeksploatowanej już w 1996 roku. Inżynierowie podkreślili, że zniszczenia wiaduktu są na tyle poważne, że z rozpoczęciem modernizacji nie można zwlekać. Zdaniem autorów analizy, przekładanie robót na później mogło oznaczać poważne zagrożenia dla ruchu samochodowego i kolejowego. Już wtedy bowiem było prawdopodobne, że zaczną odpadać bloki betonu użyte do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego