Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wybór obszaru, na którym przedsiębiorstwo będzie działać. Gardner i Thomas definiują ją jako proces identyfikacji grup konsumentów, które obecnie lub potencjalnie w przyszłości, zapewnią przewagę konkurentowi, jeśli skoncentruje się on na obsłudze tych grup.
Podział i uruchomienie środków łączy strategię z procesami realizacji. Odnosi się do konstruowania systemów organizacyjnych, doboru kadr, motywowania, a także kontroli i czynności pomiaru efektów.
Sformułowanie kompozycji marketing-mix. Koncepcja marketing-mix stanowi często składnik definicyjny procesu marketingu lub strategii marketingowej. Powstała na Uniwersytecie Harwardzkim w latach czterdziestych i opiera się na założeniu, że oczekiwania konsumentów nie odnoszą się jedynie do konkretnego towaru, ale do określonego zespołu
wybór obszaru, na którym przedsiębiorstwo będzie działać. Gardner i Thomas definiują ją jako proces identyfikacji grup konsumentów, które obecnie lub potencjalnie w przyszłości, zapewnią przewagę konkurentowi, jeśli skoncentruje się on na obsłudze tych grup. <br>Podział i uruchomienie środków łączy strategię z procesami realizacji. Odnosi się do konstruowania systemów organizacyjnych, doboru kadr, motywowania, a także kontroli i czynności pomiaru efektów. <br>Sformułowanie kompozycji marketing-mix. Koncepcja marketing-mix stanowi często składnik definicyjny procesu marketingu lub strategii marketingowej. Powstała na Uniwersytecie Harwardzkim w latach czterdziestych i opiera się na założeniu, że oczekiwania konsumentów nie odnoszą się jedynie do konkretnego towaru, ale do określonego zespołu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego