Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
warto mieć jasną świadomość co do tego, kto będzie podejmował decyzje o ewentualnym zakupie oraz kto płacić będzie za nabywaną kreację. No i w jakim będzie nastroju.
Dla tych, którzy finansują kreację kampanii reklamowej jest ona bez wątpienia jakością niezwykle istotną. Reklama jest droga i powoduje określone konsekwencje. Nie istnieją kampanie neutralne - odwołując się do mechanizmów reklamy albo rzeczywiście zyskujemy, albo istotnie tracimy. Dla odbiorcy problem ten przedstawia się dokładnie odwrotnie. Aż do momentu, kiedy ulegnie wpływowi pierwszych skutecznie docierających komunikatów. Pierwsze ekspozycje docierają do odbiorcy, który się spieszy i nie ma ochoty zawracać sobie głowy sprawami nieistotnymi, tego, który jeśli
warto mieć jasną świadomość co do tego, kto będzie podejmował decyzje o ewentualnym zakupie oraz kto płacić będzie za nabywaną kreację. No i w jakim będzie nastroju. <br>Dla tych, którzy finansują kreację kampanii reklamowej jest ona bez wątpienia jakością niezwykle istotną. Reklama jest droga i powoduje określone konsekwencje. Nie istnieją kampanie neutralne - odwołując się do mechanizmów reklamy albo rzeczywiście zyskujemy, albo istotnie tracimy. Dla odbiorcy problem ten przedstawia się dokładnie odwrotnie. Aż do momentu, kiedy ulegnie wpływowi pierwszych skutecznie docierających komunikatów. Pierwsze ekspozycje docierają do odbiorcy, który się spieszy i nie ma ochoty zawracać sobie głowy sprawami nieistotnymi, tego, który jeśli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego