Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
pozostałe stacje, La5 i M6, mają po 25% udziałów rynkowych.
We Włoszech sytuacja jest inna. Komercyjne stacje telewizyjne szybko zaczęły się rozwijać na początku lat osiemdziesiątych i obecnie telewizyjny rynek reklamowy jest podzielony między wiele lokalnych stacji.
Cechą charakterystyczną rynku brytyjskiego jest działanie telewizji satelitarnych. Przewidywano nawet, że rozwój 4-kanałowego systemu Sky Channel (od maja 1989r.) i British Satellite Broadcasting BSB (od 1993r.) zmieni tradycyjną strukturę oglądalności telewizji w tym kraju. Takie zasadnicze zmiany jednak nie nastąpiły i, jak wynika z badań, 60% telewidzów brytyjskich jest nastawionych na oglądanie programów BBC i ITV.
We wszystkich krajach Unii Europejskiej istotne znaczenie
pozostałe stacje, La5 i M6, mają po 25% udziałów rynkowych.<br>We Włoszech sytuacja jest inna. Komercyjne stacje telewizyjne szybko zaczęły się rozwijać na początku lat osiemdziesiątych i obecnie telewizyjny rynek reklamowy jest podzielony między wiele lokalnych stacji.<br>Cechą charakterystyczną rynku brytyjskiego jest działanie telewizji satelitarnych. Przewidywano nawet, że rozwój 4-kanałowego systemu Sky Channel (od maja 1989r.) i British Satellite Broadcasting BSB (od 1993r.) zmieni tradycyjną strukturę oglądalności telewizji w tym kraju. Takie zasadnicze zmiany jednak nie nastąpiły i, jak wynika z badań, 60% telewidzów brytyjskich jest nastawionych na oglądanie programów BBC i ITV.<br>We wszystkich krajach Unii Europejskiej istotne znaczenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego