Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na łączeniu się przedsiębiorstw. Te połączenia zyskały już miano mega-fuzji - powstał termin mega-mergers. Można przypuszczać, że w ramach EMU mobilność kapitału będzie większa niż dotychczas. Takie stwierdzenie odnosi się zarówno do kapitału w postaci inwestycji portfelowych, jak i do bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Różnorodne badania wykazują bowiem, że taki kapitał jest zwykle bardziej mobilny w ramach jednolitego obszaru walutowego, niż między krajami o różnych walutach. Rozwój międzynarodowych fuzji przedsiębiorstw przewidują przedstawiciele wielu firm uczestniczących w konferencji dotyczącej przygotowań biznesu do Europejskiej Unii Monetarnej. Przewiduje się przyspieszanie tej tendencji w miarę przybliżania się powstania pełnego rynku wewnętrznego UE. Jest to już
na łączeniu się przedsiębiorstw. Te połączenia zyskały już miano mega-fuzji - powstał termin mega-mergers. Można przypuszczać, że w ramach EMU mobilność kapitału będzie większa niż dotychczas. Takie stwierdzenie odnosi się zarówno do kapitału w postaci inwestycji portfelowych, jak i do bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Różnorodne badania wykazują bowiem, że taki kapitał jest zwykle bardziej mobilny w ramach jednolitego obszaru walutowego, niż między krajami o różnych walutach. Rozwój międzynarodowych fuzji przedsiębiorstw przewidują przedstawiciele wielu firm uczestniczących w konferencji dotyczącej przygotowań biznesu do Europejskiej Unii Monetarnej. Przewiduje się przyspieszanie tej tendencji w miarę przybliżania się powstania pełnego rynku wewnętrznego UE. Jest to już
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego