Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
to człowieka zmiażdżyć jak spadający fortepian. Bang, wysiadają korki, wszystko się wyłącza. Ale trzeba sobie z tym poradzić. Zamienić scenę na zestaw dziewczyna z dziewczyną albo wpuścić do akcji penis-kaskadera, by sfinalizował scenę.
Męską "klęskę wystrzałową" Margold opisuje przy użyciu analogii do piłkarskich mistrzostw świata.
- Druga połowa dogrywki, rzut karny. Wszyscy się naprężają, a ty nie możesz spudłować, po prostu musisz strzelić i tyle. Nie liczy się, że kobieta, z którą jesteś, wcale cię nie kręci. W zasadzie uprawiasz seks sam ze sobą, mając na uwadze wizualny efekt, jaki to stwarza. Ja sam zwykle wyobrażam sobie, że widzę siebie w
to człowieka zmiażdżyć jak spadający fortepian. Bang, wysiadają korki, wszystko się wyłącza. Ale trzeba sobie z tym poradzić. Zamienić scenę na zestaw dziewczyna z dziewczyną albo wpuścić do akcji penis-kaskadera, by sfinalizował scenę.<br>Męską "klęskę wystrzałową" Margold opisuje przy użyciu analogii do piłkarskich mistrzostw świata.<br>- Druga połowa dogrywki, rzut karny. Wszyscy się naprężają, a ty nie możesz spudłować, po prostu musisz strzelić i tyle. Nie liczy się, że kobieta, z którą jesteś, wcale cię nie kręci. W zasadzie uprawiasz seks sam ze sobą, mając na uwadze wizualny efekt, jaki to stwarza. Ja sam zwykle wyobrażam sobie, że widzę siebie w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego