Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dziennik Polski
Nr: 2/6
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 1998
60 biletów. Ponadto po godzinie 23.40 pojawiają się już właściwie same przelotowe pociągi, a liczba oczekujących jest niewielka - mówi naczelnik Węgrzynowicz.
Przedstawiciele kolei nie ukrywają, że decyzja o zamykaniu starego gmachu Dworca Głównego wynika właściwie z dwóch powodów. - Nie bez znaczenia jest to, że zaoszczędzimy na oświetleniu sporego holu kasowego, w ciągu nocnej zmiany jest to koszt rzędu 400 złotych. Sądzimy, że teraz rachunki będą o przynajmniej jedną trzecią mniejsze. Zaoszczędzimy także na sprzątaniu blisko 2 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni - powiedział Włodzimierz Węgrzynowicz.
Gmach Dworca Głównego stał się od pewnego czasu wielką noclegownią i - jak można sądzić - właśnie to jest
60 biletów. Ponadto po godzinie 23.40 pojawiają się już właściwie same przelotowe pociągi, a liczba oczekujących jest niewielka&lt;/&gt; - mówi naczelnik Węgrzynowicz.<br>Przedstawiciele kolei nie ukrywają, że decyzja o zamykaniu starego gmachu Dworca Głównego wynika właściwie z dwóch powodów. &lt;q&gt;- Nie bez znaczenia jest to, że zaoszczędzimy na oświetleniu sporego holu kasowego, w ciągu nocnej zmiany jest to koszt rzędu 400 złotych. Sądzimy, że teraz rachunki będą o przynajmniej jedną trzecią mniejsze. Zaoszczędzimy także na sprzątaniu blisko 2 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni&lt;/&gt; - powiedział Włodzimierz Węgrzynowicz.<br>Gmach Dworca Głównego stał się od pewnego czasu wielką noclegownią i - jak można sądzić - właśnie to jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego