Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
w ogóle oraz lidera wśród firm wspomagających walkę z rakiem piersi?
Hity I kwartału - nowa woda toaletowa Wink czy strategiczna nowość z linii Anew - Retroactive+ już czekają, aby zająć czołowe pozycje pod względem sprzedaży w 2004 roku. Nowości, wsparcie marketingowe, inwestycje, reklamy, superoferty, próbki, dodatkowe strony i atrakcje w 13 katalogach 2004 roku poparte spójną komunikacją i integracją działań - tego w nowym roku nie zabraknie. Wierzymy, że to wszystko wzmocnione Waszym zaangażowaniem przyniesie wspaniałe wyniki. Osiągnięta przez nas pozycja lidera obliguje do jeszcze większych wysiłków. To będzie dla nas wszystkich bardzo wymagający rok, ale któż z nas nie lubi nowych wyzwań
w ogóle oraz lidera wśród firm wspomagających walkę z rakiem piersi?<br>Hity I kwartału - nowa woda toaletowa &lt;name type="prod"&gt;Wink&lt;/&gt; czy strategiczna nowość z linii &lt;name type="prod"&gt;Anew&lt;/&gt; - &lt;name type="prod"&gt;Retroactive+&lt;/&gt; już czekają, aby zająć czołowe pozycje pod względem sprzedaży w 2004 roku. Nowości, wsparcie marketingowe, inwestycje, reklamy, superoferty, próbki, dodatkowe strony i atrakcje w 13 katalogach 2004 roku poparte spójną komunikacją i integracją działań - tego w nowym roku nie zabraknie. Wierzymy, że to wszystko wzmocnione Waszym zaangażowaniem przyniesie wspaniałe wyniki. Osiągnięta przez nas pozycja lidera obliguje do jeszcze większych wysiłków. To będzie dla nas wszystkich bardzo wymagający rok, ale któż z nas nie lubi nowych wyzwań
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego