Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wymiany tych informacji.
3, w trakcie procesu komunikacji następuje zmiana rozmieszczenia ilości informacji między nadawcą a odbiorcą.
4, stan powstały po przebiegu komunikacji powinien być zgodny z intencją nadawcy.
5, idealny proces komunikacji powinien dążyć do wyrównania ilości informacji między nadawcą a odbiorcą.
6, nadawanie wiadomości powinno być interpretowane w kategoriach motywów i postaw nadawcy wobec odbiorcy przekazu i/lub desygnatów przekazu.
Mimo iż wiele z aktów komunikowania się, które podejmujemy, służy samemu kontaktowi i jego emocjonalnym następstwom, w klasycznym przypadku komunikacja wymaga istnienia powodu, dla którego osoby biorące w niej udział, decydują się na wymianę informacji. Samo istnienie motywu nie
wymiany tych informacji. <br>3, w trakcie procesu komunikacji następuje zmiana rozmieszczenia ilości informacji między nadawcą a odbiorcą. <br>4, stan powstały po przebiegu komunikacji powinien być zgodny z intencją nadawcy. <br>5, idealny proces komunikacji powinien dążyć do wyrównania ilości informacji między nadawcą a odbiorcą. <br>6, nadawanie wiadomości powinno być interpretowane w kategoriach motywów i postaw nadawcy wobec odbiorcy przekazu i/lub desygnatów przekazu. <br>Mimo iż wiele z aktów komunikowania się, które podejmujemy, służy samemu kontaktowi i jego emocjonalnym następstwom, w klasycznym przypadku komunikacja wymaga istnienia powodu, dla którego osoby biorące w niej udział, decydują się na wymianę informacji. Samo istnienie motywu nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego