Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
tym bardziej wiarygodne, bo stworzone przez zwykłych klientów, którzy nie mogli liczyć na specjalne traktowanie zarezerwowane dla etatowych krytyków.
Na podstawie ocen punktowych wystawianych przez naszych recenzentów w skali od 0 do 100 powstały rankingi lokali. Najważniejszy z nich dotyczy ogólne atrakcyjności ocenianego miejsca. Pozostałe - kuchni ( w przypadku pubów i kawiarni - klimatu), wystroju i serwisu. Lokale ocenione najwyżej w każdej kategorii otrzymały tytuł i oznaczenie Punkt Newsweek, którym mogą się posługiwać przez najbliższy rok. Udział w rankingach biorą jedynie te lokale, na temat których wypowiedziało się minimum pięć osób. Punkty przyznane pozostałym należy traktować tylko informacyjnie.
Dodatkowym ułatwieniem w wyborze najlepszego
tym bardziej wiarygodne, bo stworzone przez zwykłych klientów, którzy nie mogli liczyć na specjalne traktowanie zarezerwowane dla etatowych krytyków.<br>Na podstawie ocen punktowych wystawianych przez naszych recenzentów w skali od 0 do 100 powstały rankingi lokali. Najważniejszy z nich dotyczy ogólne atrakcyjności ocenianego miejsca. Pozostałe - kuchni ( w przypadku pubów i kawiarni - klimatu), wystroju i serwisu. Lokale ocenione najwyżej w każdej kategorii otrzymały tytuł i oznaczenie Punkt &lt;tit&gt;Newsweek&lt;/&gt;, którym mogą się posługiwać przez najbliższy rok. Udział w rankingach biorą jedynie te lokale, na temat których wypowiedziało się minimum pięć osób. Punkty przyznane pozostałym należy traktować tylko informacyjnie.<br>Dodatkowym ułatwieniem w wyborze najlepszego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego