Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Głos Wielkopolski
Nr: 6/01
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
nowych władz miejskich jest oddanie do użytku wiaduktu Traugutta na ulicy Hetmańskiej. Prace drogowe w tym rejonie miasta, to jednak nie tylko budowa nowego tunelu. Na pierwsze półrocze 1999 roku planowana jest wymiana torowiska, które aktualnie znajduje się w opłakanym stanie. Tramwaje w wielu miejscach jadą z minimalną prędkością 10 kilometrów na godzinę. Po remoncie wagony komunikacji miejskiej pojadą nowym tunelem.

- W związku z tym musi zostać przesunięta oś torowiska w rejonie wiaduktu. Przebudowane zostanie także skrzyżowanie ulicy Hetmańskiej i 28 Czerwca 1956 roku. Prace nie rozpoczną się jednak wcześniej niż w kwietniu - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej.

Zarząd
nowych władz miejskich jest oddanie do użytku wiaduktu Traugutta na ulicy Hetmańskiej. Prace drogowe w tym rejonie miasta, to jednak nie tylko budowa nowego tunelu. Na pierwsze półrocze 1999 roku planowana jest wymiana torowiska, które aktualnie znajduje się w opłakanym stanie. Tramwaje w wielu miejscach jadą z minimalną prędkością 10 kilometrów na godzinę. Po remoncie wagony komunikacji miejskiej pojadą nowym tunelem.<br><br>- W związku z tym musi zostać przesunięta oś torowiska w rejonie wiaduktu. Przebudowane zostanie także skrzyżowanie ulicy Hetmańskiej i 28 Czerwca 1956 roku. Prace nie rozpoczną się jednak wcześniej niż w kwietniu - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej.<br><br>Zarząd
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego