Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
jest ich prawie 400.
MARCIN HADAJ


PRZEKLĘTE KORKI

Spełnił się najgorszy sen! Tysiące samochodów utknęły w gigantycznych korkach na Woli i Ochocie. Takich zatorów nie było w Warszawie od lat. Kierowcy klęli na czym świat stoi, próbowali uciekać w boczne uliczki, zostawiali samochody na poboczu. Drogowcy zabrali się za budowę kładki dla pieszych nad al. Prymasa Tysiąclecia w okolicach ul. Bema. Operacja prosta, ale wymaga zamknięcia zewnętrznych pasów ruchu na obu jezdniach alei. O spodziewanych trudnościach uprzedzali od kilku dni. Ostrzegali, że korki mogą być spore. Sugerowali, żeby jeździć innymi trasami. Na próżno. Al. Prymasa Tysiąclecia ma dla miasta strategiczne znaczenie
jest ich prawie 400.&lt;/&gt;<br>&lt;au&gt;MARCIN HADAJ&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="news"&gt;<br>&lt;tit&gt;PRZEKLĘTE KORKI&lt;/&gt;<br><br>Spełnił się najgorszy sen! Tysiące samochodów utknęły w gigantycznych korkach na Woli i Ochocie. Takich zatorów nie było w Warszawie od lat. Kierowcy klęli na czym świat stoi, próbowali uciekać w boczne uliczki, zostawiali samochody na poboczu. Drogowcy zabrali się za budowę kładki dla pieszych nad al. Prymasa Tysiąclecia w okolicach ul. Bema. Operacja prosta, ale wymaga zamknięcia zewnętrznych pasów ruchu na obu jezdniach alei. O spodziewanych trudnościach uprzedzali od kilku dni. Ostrzegali, że korki mogą być spore. Sugerowali, żeby jeździć innymi trasami. Na próżno. Al. Prymasa Tysiąclecia ma dla miasta strategiczne znaczenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego