Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
faktu niskiej lub średniej atrakcyjności reklamowanego obiektu dla odbiorcy. Z założeń strategicznych kampanii reklamowych wynika ich realizacja w odniesieniu do produktów lub problemów, wobec których preferencje odbiorcy nie są tak silne, jak tego oczekuje nadawca (niezależnie od ich znaku), albo też są to obiekty, którym grozi utrata posiadanej atrakcyjności.
W klasycznym przypadku odnoszącym się do reklamowania obiektów, co do których odbiorca nie ma odpowiednio silnego pozytywnego lub negatywnego nastawienia, ich stopień ważności dla odbiorcy nie jest na tyle wysoki, by powodować dążenie do uzyskania informacji o obiekcie i skłaniać do podejmowania działań wobec niego. Stan ten jest celem dla osiągnięcia którego
faktu niskiej lub średniej atrakcyjności reklamowanego obiektu dla odbiorcy. Z założeń strategicznych kampanii reklamowych wynika ich realizacja w odniesieniu do produktów lub problemów, wobec których preferencje odbiorcy nie są tak silne, jak tego oczekuje nadawca (niezależnie od ich znaku), albo też są to obiekty, którym grozi utrata posiadanej atrakcyjności. <br>W klasycznym przypadku odnoszącym się do reklamowania obiektów, co do których odbiorca nie ma odpowiednio silnego pozytywnego lub negatywnego nastawienia, ich stopień ważności dla odbiorcy nie jest na tyle wysoki, by powodować dążenie do uzyskania informacji o obiekcie i skłaniać do podejmowania działań wobec niego. Stan ten jest celem dla osiągnięcia którego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego