Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
prezentują prace Jerome Brunera. Silna dostępność kategorii percepcyjnych umożliwia prawidłowe rozpoznawanie i klasyfikowanie spostrzeganego obiektu, przy słabszym związku posiadanych przez niego cech niezbędnych dla efektywnej percepcji. Oznacza to, że obiekty związane z kategoriami o silnej dostępności są więc łatwiej spostrzegane i klasyfikowane. Im bardziej dostępne są kategorie pozwalające rozpoznawać i klasyfikować obiekty, tym słabszy związek cech informacji związanych ze spostrzeganym obiektem niezbędny jest dla trafnego rozpoznania oraz jego konsekwencji dla procesów decyzyjnych. Wzajemną odpowiedniość między kategoriami percepcyjnymi a dostrzeganymi właściwościami produktu cechuje duża elastyczność. Jej stopień może być modyfikowany w procesie reklamy przez ustalenie zakresu zmienności kategorii związanych z określonym obiektem
prezentują prace Jerome Brunera. Silna dostępność kategorii percepcyjnych umożliwia prawidłowe rozpoznawanie i klasyfikowanie spostrzeganego obiektu, przy słabszym związku posiadanych przez niego cech niezbędnych dla efektywnej percepcji. Oznacza to, że obiekty związane z kategoriami o silnej dostępności są więc łatwiej spostrzegane i klasyfikowane. Im bardziej dostępne są kategorie pozwalające rozpoznawać i klasyfikować obiekty, tym słabszy związek cech informacji związanych ze spostrzeganym obiektem niezbędny jest dla trafnego rozpoznania oraz jego konsekwencji dla procesów decyzyjnych. Wzajemną odpowiedniość między kategoriami percepcyjnymi a dostrzeganymi właściwościami produktu cechuje duża elastyczność. Jej stopień może być modyfikowany w procesie reklamy przez ustalenie zakresu zmienności kategorii związanych z określonym obiektem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego