Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
na przebieg procesów wnioskowania związanych z podejmowaniem decyzji selekcyjnych oraz hierarchicznych.
Proces podejmowania decyzji zależny jest także od związków między dostępnością kategorii opisujących produkt a czynnikami o charakterze motywacyjnym. Złożoność problemu dostępności kategorii percepcyjnych w jej pełnym kształcie prezentują prace Jerome Brunera. Silna dostępność kategorii percepcyjnych umożliwia prawidłowe rozpoznawanie i klasyfikowanie spostrzeganego obiektu, przy słabszym związku posiadanych przez niego cech niezbędnych dla efektywnej percepcji. Oznacza to, że obiekty związane z kategoriami o silnej dostępności są więc łatwiej spostrzegane i klasyfikowane. Im bardziej dostępne są kategorie pozwalające rozpoznawać i klasyfikować obiekty, tym słabszy związek cech informacji związanych ze spostrzeganym obiektem niezbędny jest
na przebieg procesów wnioskowania związanych z podejmowaniem decyzji selekcyjnych oraz hierarchicznych. <br>Proces podejmowania decyzji zależny jest także od związków między dostępnością kategorii opisujących produkt a czynnikami o charakterze motywacyjnym. Złożoność problemu dostępności kategorii percepcyjnych w jej pełnym kształcie prezentują prace Jerome Brunera. Silna dostępność kategorii percepcyjnych umożliwia prawidłowe rozpoznawanie i klasyfikowanie spostrzeganego obiektu, przy słabszym związku posiadanych przez niego cech niezbędnych dla efektywnej percepcji. Oznacza to, że obiekty związane z kategoriami o silnej dostępności są więc łatwiej spostrzegane i klasyfikowane. Im bardziej dostępne są kategorie pozwalające rozpoznawać i klasyfikować obiekty, tym słabszy związek cech informacji związanych ze spostrzeganym obiektem niezbędny jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego