Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 24
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
szybkości w Gubinie, by podziwiać zmagania kierowców. Najlepszy czas i najwyższą prędkość osiągnął tam młody Alfred Vischer, prowadzący "mercedesa" znanego - i wcześniej już, niestety, utytułowanego, stąd ta podmiana - kierowcy Willego Poege - 122 km/godz. I chociaż Wilhelm Opel za kierownicą swojego samochodu był znacznie wolniejszy, jadąc z prędkością ok. 90 km/godz., to jednak on zwyciężył w tej próbie, jako że moc silnika "opla" była mniejsza niż "mercedesa". Trzeci był Aleksander hrabia Kolowrat z Wiednia za kierownicą "laurin klementa", jak w owych latach zwał się protoplasta dzisiejszej "skody". W czasie owego wyścigu w Gubinie ustanowiony został swoisty rekord prędkości informowania. Oto
szybkości w Gubinie, by podziwiać zmagania kierowców. Najlepszy czas i najwyższą prędkość osiągnął tam młody Alfred Vischer, prowadzący "mercedesa" znanego - i wcześniej już, niestety, utytułowanego, stąd ta podmiana - kierowcy Willego Poege - 122 km/godz. I chociaż Wilhelm Opel za kierownicą swojego samochodu był znacznie wolniejszy, jadąc z prędkością ok. 90 km/godz., to jednak on zwyciężył w tej próbie, jako że moc silnika "opla" była mniejsza niż "mercedesa". Trzeci był Aleksander hrabia Kolowrat z Wiednia za kierownicą <orig>"laurin klementa"</>, jak w owych latach zwał się protoplasta dzisiejszej "skody". W czasie owego wyścigu w Gubinie ustanowiony został swoisty rekord prędkości informowania. Oto
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego