Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
22 marca 1982r., dotyczące reklamy adresowanej do dzieci.
Jak stwierdza się w kodeksie, jego postanowienia winny być interpretowane łącznie z innymi kodeksami marketingu Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC), a zwłaszcza z:
- Kodeksem badań marketingowych,
- Kodeksem promocji sprzedaży,
- Kodeksem bezpośredniej wysyłki ofert i sprzedaży wysyłkowej,
- Kodeksem sprzedaży bezpośredniej.
Jeśli chodzi o Polski kodeks etyki reklamowej, to mimo że jest to tylko przykład systemu samokontroli w reklamie, zakłada się, iż kodeks może być stosowany w sądownictwie karnym, cywilnym i gospodarczym jako dokument pomocniczy w sprawach związanych z reklamą.
Wracając do przedmiotowej charakterystyki norm regulujących działania promocyjne przedsiębiorstw trzeba zwrócić uwagę na to, że jeśli
22 marca 1982r., dotyczące reklamy adresowanej do dzieci.<br>Jak stwierdza się w kodeksie, jego postanowienia winny być interpretowane łącznie z innymi kodeksami marketingu Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC), a zwłaszcza z:<br>- Kodeksem badań marketingowych,<br>- Kodeksem promocji sprzedaży,<br>- Kodeksem bezpośredniej wysyłki ofert i sprzedaży wysyłkowej,<br>- Kodeksem sprzedaży bezpośredniej.<br>Jeśli chodzi o Polski kodeks etyki reklamowej, to mimo że jest to tylko przykład systemu samokontroli w reklamie, zakłada się, iż kodeks może być stosowany w sądownictwie karnym, cywilnym i gospodarczym jako dokument pomocniczy w sprawach związanych z reklamą.<br>Wracając do przedmiotowej charakterystyki norm regulujących działania promocyjne przedsiębiorstw trzeba zwrócić uwagę na to, że jeśli
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego