Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
bycia zauważonym dodaje całemu zdarzeniu pikanterii.

Seks w reklamie

W Polsce, jak w Niemczech czy Holandii, tematyka erotyczna zdominowała rynek reklamy. Pod względem prezentowanych treści erotycznych niczym nie odbiegamy od Zachodu.
- Reklama przemawia do mnie wtedy, kiedy jest naładowana erotyzmem. Perfumy kupuję, kiedy zachęca do nich półnaga kobieta, bieliznę, kiedy kojarzy mi się z seksem - mówi 19-letnia Kinga. - Nie znoszę proszków do prania, płukania i wybielania wychwalanych przez uśmiechnięte kobiety, których jedyną pasją jest sprzątanie, a ulubionym przedmiotem ścierka - dodaje.
- A jednak kiedy seks powszechnie kojarzy się z produktami spożywczymi, sprzętem AGD, dezodorantem czy samochodem, dochodzi do profanacji erotyki. To
bycia zauważonym dodaje całemu zdarzeniu pikanterii.<br><br>&lt;tit&gt;Seks w reklamie&lt;/&gt;<br><br>W Polsce, jak w Niemczech czy Holandii, tematyka erotyczna zdominowała rynek reklamy. Pod względem prezentowanych treści erotycznych niczym nie odbiegamy od Zachodu. <br>- Reklama przemawia do mnie wtedy, kiedy jest naładowana erotyzmem. Perfumy kupuję, kiedy zachęca do nich półnaga kobieta, bieliznę, kiedy kojarzy mi się z seksem - mówi 19-letnia Kinga. - Nie znoszę proszków do prania, płukania i wybielania wychwalanych przez uśmiechnięte kobiety, których jedyną pasją jest sprzątanie, a ulubionym przedmiotem ścierka - dodaje. <br>- A jednak kiedy seks powszechnie kojarzy się z produktami spożywczymi, sprzętem AGD, dezodorantem czy samochodem, dochodzi do profanacji erotyki. To
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego