Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 12/04
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
jednostkę do przewozu tirów, którą z opóźnieniem wybudowała Stocznia Szczecińska. Twierdzi, że ma zapewniony kredyt bankowy. W grę wchodzi niebagatelna kwota 30-40 mln USD. Prezes wybrał już nawet dla jednostki trasę - linię do Ystad za prom "Nieborów", który należy do PŻB. "Ja tę sensację wczoraj słyszałem" - uśmiecha się prezes kołobrzeskiego armatora i dodaje - "Golfo" nie zmieści się przy kei w Ystad." Z kolei w PŻM, która (poprzez Żeglugę Polską) jest udziałowcem w promowej spółce Unity Line retorycznie pytają o siłę i znaczenie wolnocłowej firemki w bałtyckiej żegludze promowej. A może nie chodzi o siłę i promy, tylko o szum?
(kl
jednostkę do przewozu tirów, którą z opóźnieniem wybudowała Stocznia Szczecińska. Twierdzi, że ma zapewniony kredyt bankowy. W grę wchodzi niebagatelna kwota 30-40 mln USD. Prezes wybrał już nawet dla jednostki trasę - linię do Ystad za prom "Nieborów", który należy do PŻB. &lt;q&gt;"Ja tę sensację wczoraj słyszałem"&lt;/&gt; - uśmiecha się prezes kołobrzeskiego armatora i dodaje - &lt;q&gt;"Golfo" nie zmieści się przy kei w Ystad."&lt;/&gt; Z kolei w PŻM, która (poprzez Żeglugę Polską) jest udziałowcem w promowej spółce Unity Line retorycznie pytają o siłę i znaczenie wolnocłowej firemki w bałtyckiej żegludze promowej. A może nie chodzi o siłę i promy, tylko o szum?<br>&lt;au&gt;(kl
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego