Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
rozruchów.
Nie był to jedyny "hymn" na płycie. Do tego miana pretendowały również inne utwory: mówiący o bezrobociu Career Opportunities, gorzki opis stosunków międzyludzkich Hate & War, antyamerykański I'm So Eored With The U.S.A. czy przepełnione klaustrofobicznymi wizjami wielkomiejskiego życia London's Burning i Garageland. Ta ostatnia piosenka powstała jako komentarz do recenzji koncertu The Clash cenionego krytyka "NME", Charlesa Shaara Murraya, który sugerował zespołowi pozostanie w garażu. Mimo tak wielu nagranych utworów całkowity czas ich trwania przekroczył zaledwie 29 minut. Wówczas muzycy postanowili zarejestrować standard muzyki reggae Police & Thieves Juniora Marvina - stały punkt ich koncertowego repertuaru. Nagranie jak na grupę
rozruchów.<br>Nie był to jedyny "hymn" na płycie. Do tego miana pretendowały również inne utwory: mówiący o bezrobociu Career Opportunities, gorzki opis stosunków międzyludzkich Hate &amp; War, antyamerykański I'm So Eored With The U.S.A. czy przepełnione klaustrofobicznymi wizjami wielkomiejskiego życia London's Burning i Garageland. Ta ostatnia piosenka powstała jako komentarz do recenzji koncertu The Clash cenionego krytyka "NME", Charlesa Shaara Murraya, który sugerował zespołowi pozostanie w garażu. Mimo tak wielu nagranych utworów całkowity czas ich trwania przekroczył zaledwie 29 minut. Wówczas muzycy postanowili zarejestrować standard muzyki reggae Police &amp; Thieves Juniora Marvina - stały punkt ich koncertowego repertuaru. Nagranie jak na grupę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego