Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
mrówka w porównaniu z potentatami, ale nawet ta mrówka, skądinąd też walcząca na rynku reklamy, musiała się sformatować. Sformatować, czyli dostosować projekt emitowanych treści do zakładanych oczekiwań odbiorcy.

O formatach radiowych zaczęło się u nas mówić po 1993 r., czyli po rozdaniu pierwszych koncesji dla nadawców prywatnych, bo właśnie stacje komercyjne utrzymujące się ze sprzedaży czasu antenowego reklamodawcom muszą trafiać w target atrakcyjny dla owych reklamodawców. Radio publiczne wciąż jeszcze może sobie pozwolić na formułę bardziej otwartą, gdzie istnieją wyodrębnione audycje muzyczne o charakterze autorskim i nie ma konieczności opracowywania playlisty, chociaż taka istnieje w Trójce, starającej się o względy młodszych
mrówka w porównaniu z potentatami, ale nawet ta mrówka, skądinąd też walcząca na rynku reklamy, musiała się sformatować. Sformatować, czyli dostosować projekt emitowanych treści do zakładanych oczekiwań odbiorcy.<br><br>O formatach radiowych zaczęło się u nas mówić po 1993 r., czyli po rozdaniu pierwszych koncesji dla nadawców prywatnych, bo właśnie stacje komercyjne utrzymujące się ze sprzedaży czasu antenowego reklamodawcom muszą trafiać w &lt;orig&gt;target&lt;/&gt; atrakcyjny dla owych reklamodawców. Radio publiczne wciąż jeszcze może sobie pozwolić na formułę bardziej otwartą, gdzie istnieją wyodrębnione audycje muzyczne o charakterze autorskim i nie ma konieczności opracowywania &lt;orig&gt;playlisty&lt;/&gt;, chociaż taka istnieje w Trójce, starającej się o względy młodszych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego