Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
międzynarodowych kampanii prowadzić pod hasłem "Beer is fun", czyli piwo jest zabawne. Pomysł naszego muzeum pasował do tego hasła jak ulał - wspomina Mateusz Zmyślony.
Marketing alternatywny budzi sporo wątpliwości, zwłaszcza gdy atakuje nas z zaskoczenia i podstępem. Rodzi to pytanie, do jakiego stopnia przestrzeń publiczna może być wykorzystywana do celów komercyjnych? Wkrótce może dojść do sytuacji, że każde, nawet najbardziej niewinne, wydarzenie będziemy obserwowali nieufnie, podejrzewając, czy przypadkiem nie padliśmy ofiarą mistyfikacji i nie uczestniczymy w jakiejś kampanii reklamowej. Tak jak to miało miejsce w Poznaniu, gdzie po zamknięciu sklepu Ikei doszło do rzekomo spontanicznych manifestacji oburzonych mieszkańców. W odpowiedzi na
międzynarodowych kampanii prowadzić pod hasłem &lt;foreign&gt;"Beer is fun"&lt;/&gt;, czyli piwo jest zabawne. Pomysł naszego muzeum pasował do tego hasła jak ulał - wspomina Mateusz Zmyślony. <br>Marketing alternatywny budzi sporo wątpliwości, zwłaszcza gdy atakuje nas z zaskoczenia i podstępem. Rodzi to pytanie, do jakiego stopnia przestrzeń publiczna może być wykorzystywana do celów komercyjnych? Wkrótce może dojść do sytuacji, że każde, nawet najbardziej niewinne, wydarzenie będziemy obserwowali nieufnie, podejrzewając, czy przypadkiem nie padliśmy ofiarą mistyfikacji i nie uczestniczymy w jakiejś kampanii reklamowej. Tak jak to miało miejsce w Poznaniu, gdzie po zamknięciu sklepu Ikei doszło do rzekomo spontanicznych manifestacji oburzonych mieszkańców. W odpowiedzi na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego