Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 19.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
za rozmowy telefoniczne z systemu opartego na impulsach na rozliczenia za rzeczywisty czas połączeń. Nowe rozliczenia mają zacząć obowiązywać w III kw. 2002 r. Firma zapowiedziała także poprawę jakości obsługi klienta. Skrócony zostanie czas przyłączania nowych klientów do sieci, dzięki możliwości telefonicznego przedstawiania zgłoszeń, a biura obsługi klienta otrzymają większe kompetencje m.in. przy rozpatrywaniu reklamacji, udzielaniu zniżek i umarzaniu zaległości w płatnościach. Podobnie jak w sieciach komórkowych, TP SA zamierza wprowadzić programy lojalnościowe oraz zróżnicować taryfy dla poszczególnych grup odbiorców. Przedstawiciele spółki nie chcieli mówić o prognozach finansowych podobnie jak o szczegółach zapowiedzianych wcześniej zwolnień, które mają objąć 20 proc
za rozmowy telefoniczne z systemu opartego na impulsach na rozliczenia za rzeczywisty czas połączeń. Nowe rozliczenia mają zacząć obowiązywać w III kw. 2002 r. Firma zapowiedziała także poprawę jakości obsługi klienta. Skrócony zostanie czas przyłączania nowych klientów do sieci, dzięki możliwości telefonicznego przedstawiania zgłoszeń, a biura obsługi klienta otrzymają większe kompetencje m.in. przy rozpatrywaniu reklamacji, udzielaniu zniżek i umarzaniu zaległości w płatnościach. Podobnie jak w sieciach komórkowych, TP SA zamierza wprowadzić programy <orig>lojalnościowe</> oraz zróżnicować taryfy dla poszczególnych grup odbiorców. Przedstawiciele spółki nie chcieli mówić o prognozach finansowych podobnie jak o szczegółach zapowiedzianych wcześniej zwolnień, które mają objąć 20 proc
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego